diumenge, 6 de febrer del 2011

Què m'enamora de Tarragona?

Que m'enamora de Tarragona?, el simple fet de haver sigut la ciutat mes important de fa mes 2000 anys, de poder presumir d'una riquesa cultural romana inmillorable, de poder observar com evoluciona any rere any, guanyant metres tant per terra com amb el sisè millor port de tota Espanya, poder emocionar-me quant entra el braç de Santa Tecla a la Catedral, amb tot el seguici al voltant, presumir de que tenim 4 colles castelleres d'un gran nivell i d'una gran historia, anar cada 2 anys al espectacle casteller més gran del món a la nova TAP, poder sortir a passejar els diumenges rambla amunt a tocar ferro, mentres demanes un desig i observar tot el Mediterrani com cap altra ciutat del món ho pot fer, i rambla avall a jugar amb els gronxadors de la Imperial Tarraco, de poder plorar quant el Nàstic va tornar a la lliga de les estrelles, de patir amb tots els partits del Nàstic, de posar-me els pels de punta al veure un partit del CBT, de que serem la ciutat que organitzarà els millors jocs del mediterrani de la historia, perquè la HISTORIA FA HISTORIA!, de sortir a passejar vora el mar per el Serrallo, d'anar els diumenges a fer el vermouth amb la familia a la plaça de la font, o a la plaça de les cols, o a la plaça del forum, tant si val a on... l'important es que a cada racó trobem la nostra estimada Tarragona, de poder dir, em TINGUT MOLT, TENIM MOLT MÉS I TINDREM TOT EL QUE ENS PROPOSEM!, de presumir de  la meva bandera, presumir dels meus sentiments, presumir de ciutat i presumir que soc de Tarragona, de ser pelacanyes, i per molt que altres no els hi agradi, de que soc DE CAPITAL... que que m'enamora de Tarragona?... ser TARRAGONÍ!


Text publicat per mi mateix al recent joc de Josep Fèlix Ballesteros, que consisteix en dir allò que t'enamora de Tarragona