És per aquest motiu que el logotip simbolitza les grades de l’amfiteatre i les onades del Mar Mediterrani, o com s’ha afirmat a la roda de premsa, el port del Serrallo o les sanefes de l’escut de la ciutat.
Sergi de los Rios ha volgut destacar que es tracta d’un pas més en la transformació de la manera de promocionar la ciutat al món, i un exemple de la feina que s’ha fet durant dos anys en matèria turística a la ciutat. De la mateixa manera s’ha manifestat el representant dels Càmpings, Joan Lluís Anton, que ha afirmat que el logotip demostra l’aposta ferma de l’Ajuntament per convertir el sector turístic en una referència. Carlos Segarra, del gremi d’hotelers ha manifestat que el logotip era més que necessari i ha instat a tots els sectors ha seguir treballant. L’alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros, ha recordat que l’anterior logotip ha fet la seva feina durant 18 anys, però que era necessari evolucionar i dissenyar una nova manera de comunicar.
Informacio extreta de TotTattagona

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada